Monday, February 23, 2009

weekends : the search for bags...

Salam...lamak x update eh..biasala...ujong minggu neyda gi opis..so xda la tenet..so aritok aku cita2 la sikit pa la dipolah aku weekend tek..haha..biasala mun dah idup single mun nak kua ujong minggu tok neyda kua ngan urg lain...ngan famili jakla..so ari sabtu tek aku,adikku n my dad kuar la jalan2..objektif ariya tek nak beli beg pakey pergi...pergi cney?haa..adikku nak gi jakarta n my dad nak pergi Guangzhou..best da jak..aku x juak pergi2...jeles eh..adikkua ada ngekot rombongan unimas ke jakarta n my dad ada ngekot dak delegasi m'sia ke china..so destinasi kedey beg adalah nak kat s'wak plaza ya..punyala byk beg sia..gago2 jak dak adik n bapak ku carik beg tek aku pun mpepat juak raon2 sebey beg..hehehe xmok kalah....


lamak da x bli sunglass eh...amacam???


beg tok masok lam wish list ku....pakey jalan2 mbak camera




abis2 sebey lam kedey ya tek, adik n my dad bli la beg cgek sorang...kaler merah indah beg dibeli adikku..nya tok nang suka merah...so bapak ku tanyak la aku tek nak bli beg ney?neyla tauk aku tok ada pergi2 jaoh ngambar urg kawen nak..so aku padahla kedey ya neyla ada beg idaman aku...nak nangga beg idaman aku?....hehehe


tadaaa....tok la beg aku...wakakaka...

so settle da pencarian beg kmk urg....so next stop...makan!!!!!!!!!!!

No comments: