Friday, February 20, 2009

Play around with ur camera....

Salam...entry pagi tok aku nak cakap2 pasal camera n photography(ececece...mcm terer jak..)haa..aku tok bukan la urg yg terer pasal photography but aku tok minat...so apa paling penting bagi aku adalah kita tok maok rajin2la snap2 gmbar n xplore our own camera...kadang2 tanpa kita sedar gmbar yg kita amik ya jadi menarik...so apagik..start shooting laaa.....
so ari rabu ya tek balit dari kerja aku mula la amik2 gmbar langit...hasilnya x kacak gilak..sebab hari gik terang..so terpikir la aku tek apa kata coba main CLS (btol ka x aku pun x tauk..hehe) tapi aku xda mbak speedlite..so aku pakey jakla pop up flash..so tokla antara hasil amatur aku ari ya..hehee...


bosan dengan gmbar ini?


kita tukar la setting untuk kesan lebih menarik.....


mari kita lihat hasilnya.....




guna model manusiala pulak....

Cameraman: Madey9600 (candidxpression96)
Location: CAIS UNIMAS
Time: 6pm
Weapon: Canon 1000d kit lens 18-55mm
Model: Lens cap, Hikam n Azruu....(model terpaksa)
Hasil: Gambar seakan2 diambil waktu sunset..(no editing)

No comments: