Thursday, February 12, 2009

My 1st digital camera...

Sony Dsc H50


Morning!!!Hmm..pagi tok ngantok aku eh..lam minggu tok jak tang ngantok jak2 aku..mlm nak dipadah tido aher xla juak..mungkin penatla..bila jak aku dok boring2 eh mala jak aku teringat camney aku start suka nak ngambar2 tok..bila minat tok start aku pun x sedar..nak ku tauk aku nang suka ngambar..time dolok2 kan makey kamera film jak..time ya lah bebenar gilak aku ngambar..cgek poblem time ya aku x pandey cek film masih ada x..the only way aku cek adalah aku mukak la penutup blakang ya..so..apa gik angusla smua gmbar ya..hehehe..nang lawakla dolok2..diberik pinjam slr opis bapak ku lain gik jadinya..xtauk slr tok maok ejas2 nya pun fokus..aku tek tang amik jak gmbar..cek2 gmbar smua jak blurr oleh ku..sejak ya la aku berazam nak meli digital camera..bukan senang nak berisik camera tok..azam ya dkat nak 3taun x juak dapat2..tapi ahernya pada taun lepas dpt juak aku digital camera..sony Dsc H5o juak dipilih ku..lom tauk gilak hal camera..nangga review tang best jak angkatla trus camera ya..nang best juakla camera ya..zoom pun jauh 15x tu..tapi poblem sony tok nang noise la..bok iso 400 noise nang noisy la..tapi xpa dgn camera tok juak la aku start blajar ngambar2 org kawen..gambar nang la x pergghh gilak..but xpa minat tetap ada..but smuanya berubah apabila aku 1st coba makey dslr kat opis aku..wooowww!!best nyer...nang jaoh best nya banding point n shoot..alula bertuka minat ku n trusla berazam nak meli dslr gik...



wahaha..wedding adik audio ada juak aku amik time mula2 dolok...







Smua photo tok diamik makey Dsc H5o aku..knek tok camera tok nang pakey embak siney2 jak..
tugas camera ya knek tok untuk spyshoot...untuk wedding aku makey senjata cgek gik iaitu dslr ku..wakaka..
p/s: mun audio kawen biar aku berusaha meli camera paling hebat pakey shoot wedding nya...wakakaka...boh manas...hehehe

No comments: