Friday, August 21, 2009

ye!ye! isok posa!!

Salam..seperti smua dah tahu esok bermula la bulan Ramadhan..smua umat islam diseluruh dunia akan memulakan ibadah puasa..so dikesempatan tok juak kmk (madey) ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada smua para blogger yg mengenali diri kmk (khasnya) dan seluruh umat islam didunia (amnya)..semoga bulan tok akan dipenuhi dengan aktiviti yg bermakna n segala ibadah kita akan diterima olehNya kerana kita xkan tahu bila ajal akan dtg..so diharap gunalah sebaik-baiknya bulan Ramadhan tok dan ditambahkan pahala serta dipanjangkan umor utk berjumpa dengan Syawal n Ramadhan yg mendatang InsyaAllah..

terimalah e-card salam Ramadhan dari saya tok..slalu urg enkah gmbar dak masjid2 or bulan.tok saya engkah gmbar lain jak la (kaber line jak tok..stock gmbar dak masjid xda sbenarnya..hehehe)



and terimalah sebuah hasil nukilan(lagu) yg amat aku gemari yg dari segi muzik mahupun liriknya tok k semoga kita sama2 dpt menyedarkan diri kita InsyaAllah...so enjoy!!!

Andai ku Tahu-Ungu(with lyrics)



andai ku tahu
kapan tiba ajalku

ku akan memohon

Tuhan tolong panjangkan umurku


andai ku tahu

kapan tiba masaku

ku akan memohon

Tuhan jangan Kau ambil nyawaku

chorus:

aku takut
akan semua dosa-dosaku

aku takut

dosa yang terus membayangiku

andai ku tahu
malaikatMu kan menjemputku

izinkan aku

mengucap kata taubat padaMu..

chorus

ampuni aku
dari segala dosa-dosaku

ampuni aku

menangis ku bertaubat padaMu

aku manusia
yang takut neraka.

namun aku juga

tak pantas di surga

andai ku tahu
kapan tiba ajalku

izinkan aku
mengucap kata taubat padaMu

chorus

ampuni aku
dari segala dosa-dosaku

ampuni aku

menangis ku bertaubat padaMu

ahh...

6 comments:

VivianAr said...

Selamat Hari Raya Madey!!!
Maaf Zahir ah..Batin xda.

madey9600 said...

yohhh!!!!awal juak raya eh...

a said...

dhan dan selamat berposa Madey... hehehe..

madey9600 said...

thanx bro...slamat berposa juak

Anonymous said...

slamat posa bro..mek mok belaja posa lebih dari sehari lok..hihih

madey9600 said...

thanx bro...coba jak jangan x coba