Thursday, August 20, 2009

Congratulation!!! d4 Dahlia...

Salam..aritok aku nak amik kesempatan nak mengucapkan tahniah kepada smua graduan2 yg telah berjaya mendapat ijazah mereka yg telah diraikan pada majlis konvokesyen yg ke 13 Unimas..haha..sebenarnya aku nang bangga gilak nangga daknya..nang terer juak..hehe sedar bah aku mpun tok sengan ney jak..haha..so entry aritok tek aku nak bercerita pasal seorang kwn baru ku yg kiranya lom lamak juak ku knal la..nya adalah blogger juakla..nama nya dahlia..so aku tek gago la g ke konvo unimas tek sbb nya madah nya akan nrimak scroll pada ari minggu ya tek..so oleh krana tek aku xpnah nak nangga cmney upa konvo sebenar n xpnah juak ku nangga gney upa dahlia ya so aku pun pergila..sian nangganya gi konvo sorang2 tanpa diteman family..kira nang berharap benarla si dahlia tek aku dpt pergi..haha..nya nyoh aku masok dewan sebab nya ada mbak teket parents nya..tapi aku terlambat dtg so xpatla nya berik teket ya ngan aku..haha..tapi berbekalkan senapang yg besar aku menyelinap masok ke dewan ya tanpa teket..haha..sempatla juak aku merasa gney suasana konvo sebenar..yala kata urg jgn ponek bah..haha..so selesai jak smua ya tek berjumpala aku ngan dahlia for the 1st time..so apalagik..dah blogger konvo bertemu ngan photographer bergambar sakan la jwpnya hahah..so layan gambar jak la k...Tahniah Dahlia...

tokla blog dahlia-->klik


huhu sori x clear..bergaut gilak time ya..


berjalan kat red carpet juak nya..



sesi bergambar ngan geng2 konvo


harus ada mercu tanda CAIS...



sesi strobist harus la ada utk kelainan dari gmbar konvo lain..


nasib ada tripod k self potrait..haha..nasib cun...


sesi begambar sama mesti ada..haha abis urg disuruh snap..

p/s: dahlia gambar ktk lain ada kat kmk..klak ktk amik dari kmk k..byk tuuuu......

sapa2 ingin kelainan utk gambar konvo ...
sila hubungi kami...

Leikagago Photography:-
017-2111107 (hotline)

016-5899985 (madey)

3 comments:

Anonymous said...

mek konvo 4 tahun gik ktk g k bro..hihihih

vivian said...

mun la kita sudah kenal pada konvo tahun lepas...hehehe boleh la amik pict mek owh..tok x..pict knvo mek dr tepi jak koh!

madey9600 said...

Caynie- yoh 4 taun gik ow...klak i dtg..cney unimas ka???..mun kat lain ya slow kit i dtg hahaha...

vivian-xpa sis pinjam gik jubah..klak kmk ngambar kacak2..huahuahua