Tuesday, July 14, 2009

This is us.........

Salam...haha aritok aku xda tauk pa nak di update eh lam blog tok...mun x diupdate xbest juak..at least la skali skala mencarut lam tok nak..hihihi..so aritok aku nak kongsi la sikit2 ragam2 kmk urg lam Leikagago photography team tok...seperti aku juak team tok nang maseh muda n amat berbakat la juak lam bidang photography tok..hihi (muji dirik la pulak)..xda formal education lam photography pun maseh boleh laaaa..hihi..kmk urg tok kira practice makes perfect la juak..byk juak try n error sebenarnya..so lam leikagago tok ada byk jenis shot yg dikuasai masing2...dari formal,freestyle,close up n x lupak candid shot pun ada..(aku la ya...) so aritok aku kira xmokla cakap2 pasal teknik2 ka pa ka...aritok cuma nak nunjok jak cmney rupa kmk urg time cover satu2 wedding...hihihi..so enjoice...(mcm SN la pulak)...

**AWAS! banyak gambar syok sendiri lam tok..hehe**



bergambar ngan awek cun nang haruslaaa...hihi



Group photo di lokasi juga harus



paling penting tok group photo with pengantin...satu kelainan..jangan tiru konsep tok..huhu


tunjuk la hasil kerja anda...



berada dimana-mana saja...lam cermin pun ada kmk urg tok..hahaha


yah..cabut!!!!tangga weapon nya lok!!!


tok aksi apa pun xtauk ku...knak tinggal bas ka pa.....

2 comments:

Anonymous said...

yea!kacak2..sungguh kreatip kerja ktk tuk..kmk nikah mok nunggah ktk urang tpi lmbt gik lah..hihih

maybe untuk cover album mek boleh nak.heheh..plis..mengagumi hasil kerja ktk urang..hehehe

caynie_de@yahoo.com

AmirFX said...

Kacak gmbr ya... Lokasi d luar mcm penah aku nangga jak... Tapi d cney hoh?!