Thursday, April 9, 2009

Merajuk ka aku?....

Salam...setelah beberapa ketika berfikir ahernya aku tlah molah keputusan yg aku nak berehat sementara dari dunia yg diceburi tok..kira nak berehat dari bidang photography n blogging(walaupun gik baru benar lam dunia blog tok)..tapi utk photography di alam nyata aku nang maseh aktif la cuma yg aku nak berehat tek adalah photography di alam cyber tok jak..kira karya2 yg x seberapa dari aku hanyalah disimpan utk aku jak la...sebabnya? biarla aku mpun jak tauk...sapa penyebab? haha aku juak jak yang tauk..sampey bila?haha ntahla..mungkin sampey isok,lusak,minggu depan,bulan depan,taun depan aku pun x tauk..merajuk ka aku? mgkin ada juak yg nak di merajuk aku..mungkin juak x...hahaha..amik senang jak kira nak rehat jak lah lok..nak numpu perhatian ngan dunia yg telah lama ku tinggalkan satu masa dolok..rindu ngan dunia ya..haha..
so trima kasih byk2 kepada sapa2 jak yg berik sokongan ngan aku tok..really appreciate u guys..
so see u all soon...

Salam,

Madey9600
(founder of candidxpression96 photography)

7 comments:

KiKiHanakO said...

AIE AIE AIEEEEE.. apa kesssss merajok indah tok oiii....

iboh dakya ehh... hehhehe

sikpa rehat jak lok sia..
mun dah ok lah boh lupak text kamek oiiiii



** alu k main trademark mek oo.. "oii"

Belum Ada Nama said...

majuk la nya tok....eeee

AmirFX said...

Dohh ehhh... Ria skamot merajuk... Tok ko mpun gik merajuk... Yahhh... Kelak nyuruh achika meli kasut baru k kau... ehekk....

vivian said...

seorang lagi kawan mek yg majuk dlm blog..

Anonymous said...

yeerrrrr majuk nya loks~~~cowk mato lawk~~~

*haaa~~Am~~ lak mek meli kasut pake madey p mek make duit ktk ho~~ :P

edzura said...

yer merajuk indah...hakhakahkahakahakah...

Anonymous said...

dunia yg lamak dah ditinggalkan? share la kat sitok...:)