Saturday, April 3, 2010

I'm so....Happy!!!! huahuahua!!!

salam....entry aku aritok xmok panjang2 eh...pakenak? haha aku gik suk tok...mok tauk knak? haiya..aokla2 kaktok ku madah...aritok tek aku tlah jumpa apa yg aku cari2 slamak tok...haha..mok tauk apa?...apa la lagik mun x.....eh diat dikpun jak la...aku tok suka nyoh si amirfx , audio n Kaljis tok jeles...hahaha...


apakah gerangan benda lam tok???


jeng3...dah jelas x??Mospeada tuuuu!!!!!


Scott Bernard tuuuu...!!!!



posing2 la kejap...

aku amat la bertuah sbb boley terjumpa seorang collector yg amatla bait hati kerana nya sudi jual mospeada tok dgn harga yg amatla berpatutan.walaupun bukan brand yg kuidam2kan tapi udah ckupla sbb langsung juak niat ku nak berisik mospeada idamanku tok balit....bukan snang juak nak dpt mospeada tok..haha...so hari tok ku amatla ceria sekali walaupun aku tok dah beberapa lamak tok nang kureng sehat....hehehe...

**p/s: miss fei, achika n beautiful stranger...kmk dah dpt mospeada tok...so mun ada nemu mospeada lain gik bli2 la k kmk aaa..nya ada lancer(kaler biru) and Ray(kaler ijo biru).....makaseh in advance....

4 comments:

Vivian said...

kmk ada se-tin cat askar kaler ijo ya. masa kecik2 dlok la..hahaha dlok kmk ada patung kecik2 gia..tp more kepada askar2, binatang2,hahahhaa

lak la mun ada hati beli k ktk..mun ada hati la........hahahhaa

Anonymous said...

ya baruk..hehe...

Faizal n Fashitah said...

Shiohh..nang rare spesis laa yaa. Anyway, tahniah lah kerna berjaya membuatkan aku jeles ishkk saba jak laa...

madey9600 said...

beautiful stranger- beli k kmk aaa..tenkiu2...wakakaka..

kenny- aokla ya barukk...

fnf- haha...ahernya dpt juak ku nyoh ko jeles jal...tapi mun ko pandey meli macross roy focker jeles kuu