Tuesday, April 6, 2010

Behind the scene...boring juak aku

salam...bersiaran langsung dari meja perpustakaan perubatan unimas...aritok tek byk juak urg madah dirik nya boring lam blog...adakah ianya menjadi satu trend hari ini...huahua..so aku pun xmok ketinggalan dlm mengekspresi diri tok boring..bila aku dok boring diopis tok, mula la aku bongkar segala apa jak brg2 yg diembak kat opis tok...haha..apa la diembak ku...mun ku x embak laptop aku embak kemre bersama konco2 nya skali la...haha...so aku pun da boring..tok aku ngeso sikit gneyla upa opis ku bila aku molah photoshoot mainan2 ku haha...


pandangan dari darat...


pandangan dari helikopter...


tok la main character for today pun shoot2..haha tapi tok bukan end product


tokla final product nya...ada story line..tapi mah nyawaku naep..

so yalah upa meja opis ku polah jadi studio mainan ku..so mun ada sapa2 nak nyoh aku shoot mainan roger2 jak..haha...kita shoot sama2...

11 comments:

AmirFX said...

Wahhh.. Kacak.. ehhh.. Sapa belakang Mospeda ya...? Sik kenal ku ngn miak baru ya... haha..

madey9600 said...

ya character katon jipon juak ya...the red spectacles....

Khairul Onggon said...

ku ingat blang mospeda ya speda spare tosikal kekekeke...

ku rituk tek jadi org tgh deal kemre sony kwn ku meli hehehe.. sik lah boring gilak rituk.. esok nak deal lens gik.. :P

madey9600 said...

oww...ko kasi rachun sama kwn ko ooo...hahaha..gud2..kin tambah alphanatics

erolnukman said...

hahaha..berolah ada jak rupa 4 watak ya eh..hehe

madey9600 said...

haha...daknya nang berolah jak2

Faizal n Fashitah said...

Nang convert jadi studio laa meja ko ya hoh ekekeke. Yalah rindok ati bila da DSLR tok.. tauk ada jak idea shoot2 ehek..

Vivian said...

cute...cute..geram..

madey9600 said...

fnf- haha..jal dslr sedang menunggu mu....hahahah..

beautiful stranger- boh di geram jak...shoot trus ya

Felicia F. Ramzi said...

aie ada bertumpang tumpang indah katon ya...
tapi cantek lah shot di ambik ktk..
kedak untuk movie jak..
serius

madey9600 said...

ms fei- waaa...bena ka..cantekka?? alu kembang idong kmk