Tuesday, September 29, 2009

Bertuah nya aku....hahaha

Salam Aidilfitri smua para pembaca...lamak dah x molah entry eh...haha..aritok aku nak ngerepak sesuka hati aku jak..huahuahua..Hari raya aku berlalu ngan cepat sekali bagi ku..hari2 aku bz bekerja ngambik gambar family org jak2..sampey dikpun x beraya..haha..udah gik pasal ya..aritok aku nak hepi2 jak..ari jemat n sabtu ya tek aku n leyas cover wedding kat lundu n pada hari ahadnya majlis dilangsungkan di semariang..haha..punyala best majlis ya..klak ku uplod gambar2 majlis nya k...ari tok aku nak bercerita apa yg best pada majlis ya..haha..punyala rami aweks2 cun yg dtg ke majlis kawen ya..sampey rambang tahap optimus prime dah mata ku nangga koatan byk aweks yg cun melecun...nama dah kita tok gik bujang n available msti la rindok ati..neyla tauk ada yg pandey nyangkut nak..hahaha...so aritok aku amat baik hati n akan berkongsila saat2 berolah aku bersama aweks2 cun melecun ya lam tok..haha bertuah x aku dikerumuni oleh wanita2 yg cantik..huhu boh jeles k.....huahua..so enjoy!!!

**warning-banyak gambar syok sendirik tuan empunya blog selepas ini**



dua gadis cantek yg sempat di shoot..huhu...


taken by leeyas time tok aku xmbak kemre..








aksi berolah bersama awek2 cun semasa wedding nang rutin wajib...

**aksi berolah taken by adey leikagago**

6 comments:

AmirFX said...

Kacak.. Gmbr first n second ya cem kenal jak miak ya... Tapi d mana ya...!?

VivianAr said...

suk la tek?

Anonymous said...

suk la..tpi mun mek di tmpt ktk suk juak eh..bulak drik mun x suk bah..hihih

madey9600 said...

amirfx- yoh knal ka am?...huhu..

avar- suk la..sapa x suk mun dah dikerumun ompuan kacak2....

de eduardo-yalah..sapa x suk ow...kerat jak la tlinga mun x suk

Dunia Mommy Comel said...

sweet gud shooter

madey9600 said...

**Bila Comel Jadi Comot**-huh hebat nama..thanx...